Wednesday, October 7, 2015

Oferte croaziere - cele mai bune din 2016



Toata lumea pleaca undeva, iar eu niciodata nu am plecat niciunde. Ma simteam foarte trist. O matusa putin mai indepartata mi-a oferit acest bilet de croaziera Londra, Scotia si indulele Feroe, ea fiind prea ocupata pentru o astfel de calatorie in perioada aceea. Intrasem in concediu si neavand ce face, am zis sa plec in croaziera. Lumea de acolo era foarte prietenoasa. Simteam ca am facut o alergere buna. Pe croaziera se organizase un concert cu tematica scotiana, era chiar foarte interesant si am intalnit o fata pe nume Effie. Dupa nume imi dadusem seama ca este scotianca si m-a impresionat foarte mult felul ei de a fi. Croaziera s-a terminat si m-a rugat sa o mai vizitez .

            Devenisem buni prieteni, iar cu timpul am ajuns sa castig mai bine la servici la mine si am decis sa ii trimit un bilet de croaziera, o alta locatie de data aceasta. A acceptat sa vina impreuna cu mine. Era la fel ca pe vremuri si in inima mea incolteau sentimente din ce in ce mai puternice. o iubeam. Am cerut-o in timpul croazierei si cand a spus DA m-am simtit cel mai fericit om de pe planeta asta.

            Daca nu m-as fi dus la acea acea croaziera, poate nu o mai intalneam. A fost o simpla intamplare, iar mereu i-am ramas recunoscator matusii pentru cadoul absolut surpriza. Sunt foarte fericit alaturi de ea, iar acum ne organizam aniversarile de fiecare data pe un vas de croaziera, schimband locatia de fiecare data si bucurandu-ne de intinsul nesfarsit de albastru care ne inconjoara.
            Oameni buni, lasati inhibitiile si plecati mai departe, in locuri noi, nu ezitati! Este de-a dreptul minunat si nu veti avea de regretat nicio secunda alegerea facuta!

            Croazierele au scopuri ascunse de a-ti face viata mai fericita, cel putin mie mi-a facut-o. Pot spune ca totul este bine organizat, iar servicile sunt impecabile. Beneficiezi de conditii bune si iti cladesti ochii cu locuri minunate si de asemenea cunosti persoane noi, care, cum a fost in cazul meu, iti vor schimba viata. In continuare va urez sa va bucurati-va de ofertele croaziere care rasar in ultimul timp ca si ciupercile dupa ploaie!

No comments:

Post a Comment