Wednesday, October 28, 2015

Tot ceea ce trebuie stiut despre incrustatiile dentare



De foarte mult timp mi-am dorit sa beneficiez de niste incrustatii dentare deoarece mi se pareau o modalitate perfecta de infrumusetare a zambetului. Dupa lungi cautari am dat intamplator peste ProDent Clinic, un cabinet stomatologic situat la marginea parcului Herastrau, unde sunt efectuate o multime de alte tratamente, pe langa incrustatiile pe care mi le doream.

Am facut o programare si in cateva zile m-am prezentat la cabinet. Acestia dispun de o multime de idei, ceea ce mi-a placut, deoarece nu puneau totul pe seama mea, pe ceea ce imi doream eu neaparat, ci imi faceau diferite sugestii. In alte parti spui ce doresti si aia primesti, fara niciun sfat fara nimic. In plus, aici se regasesc si o multime de pietre ce au diferite, forme, structuri si culori, astfel incat pacientii sa se bucure si sa aiba de unde alege. De asemenea, pietrele pot fi pretioase sau semi pretioase, iar preturile sunt foarte accesibile. In plus, este oferita posibilitatea ca pacientii sa vina cu propriile bijuterii care doresc sa fie atasate.

Acum voi descrie foarte pe scurt procedura, cu speranta ca voi ajuta pe cineva care a fost pus in situatia mea si isi doreste sa isi infrumuseteze zambetul pe aceasta cale. In primul rand dintii si gingiile se curata cu atentie prin intermediul a diferite substante, urmand ca in functie de numarul de bijuterii adaugate, sa se pregateasca un adeziv special. Acesta se aplica la nivelul dintelui sau dintilor respectivi, dupa care se adauga bijuteria, urmand ca medicii sa curete tot adezivul in exces. Dupa ce se fac mai multe teste si se aduc ajustarile necesare, pacientii beneficiaza de bijuterii dentare. Astfel, intregul proces nu a durat mai mult de 30 de minute, nu am simtit niciun disconfort, medicii au avut un comportament exemplar si profesionist, si per total m-am simtit foarte bine si nu am regretat deloc decizia luata.

Orice tratament oferit de ProDent Clinic este unul foarte sigur si se poate observa ca toti angajatii si-au facut temele foarte bine. Cu toate ca in prima faza eram putin sceptica si aveam o oarecare retinere, trebuie sa recunosc ca ei m-au convins sa optez pentru incrustatiile dentare deoarece au observat ca imi doream foarte mult, dar eram putin fricoasa. Am luat decizia dupa ce am fost informata de faptul ca bijuteriile se pot indeparta cu usurinta, fara ca dintii sa prezinte niciun prejudiciu si nici nu exista efecte secundare. 

Cu toate ca exista mai multe modalitati de infrumusetare a aspectului dintilor, avantajul incrustatiilor este ca nu propun niciun risc, iar intreaga interventie este foarte sigura. Pacientii se simt foarte comod, iar in cazul in care isi doresc pot opta pentru o alta bijuterie oricand, astfel ca decizia luata nu este iremediabila pe viitor, deoarece de cele mai multe ori aceste incrustatii reprezinta ceva temporar.
Cu alte cuvinte mi-a placut cum am fost tratata, am fost informata cu privire la fiecare pas, asa ca voi recomanda oricui serviciile de care am beneficiat. Iar daca va doriti ceva unic, nu va sfiiti sa alegeti incrustatiile dentare deoarece cu siguranta ca ofera un aer deosebit zambetului vostru.


No comments:

Post a Comment